- 1 Tony kokainy w Gdyni. Mówili, że to kreda (84 opinie)
- 2 Zuchwała kradzież w sklepie budowlanym (88 opinii)
- 3 Rozwód Koalicji Obywatelskiej z Dulkiewicz? (282 opinie)
- 4 Gdynia ma dwóch nowych wiceprezydentów (405 opinii)
- 5 Kolejny pożar aut w Gdańsku. Podpalenie? (113 opinii)
- 6 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (225 opinii)
Za trzy lata Galeria Bałtycka będzie większa
Rozbudowa Galerii Bałtyckiej może ruszyć w przyszłym roku. Inwestor ma już decyzję na rozbiórkę biurowca Hydrobudowy , a obecnie stara o zgodę na przełożenie Potoku Strzyża, który uniemożliwia przedłużenie obiektu w kierunku ul. Lendziona.
Czytaj też: Artykuł z 2011 r.: Urbaniści proponują duże zmiany w centrum Wrzeszcza
Obecnie inwestycja jest na etapie procedowania przełożenia Potoku Strzyża. Istniejący przebieg przy ścianie budynku nie pozwala na jego rozbudowę w formie zakładanej przez inwestora tj. poprzez przedłużenie wszystkich kondygnacji na tym samym poziomie i wciąż w formie jednego, zamkniętego gmachu bez sklepów dostępnych z zewnątrz.
Czytaj też: Artykuł z 2014 r.: Strzyża przeszkadza w rozbudowie Galerii Bałtyckiej
- Planujemy, że w nowej części powstanie ok. 60 nowych lokali handlowo-usługowych [obecnie w galerii jest ok. 200 sklepów - dop. red.]. Chcemy poszerzyć ofertę gastronomiczną oraz umiejscowić tutaj sklepy odzieżowe "z wyższej półki" - zapowiada Marcin Łukasiewicz, dyrektor Galerii Bałtyckiej - Jeżeli chodzi o Galerię Metropolia, to każdą konkurencję traktujemy poważnie. Wciąż obserwujemy niesłabnące zainteresowanie naszym obiektem i mam przeczucie, że nasza galeria nadal pozostanie numerem jeden.
21 marca wpłynął do Urzędu Miejskiego w Gdańsku wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, w którym proponuje się poprowadzenie Strzyży z tzw. Wysepki pod al. Grunwaldzką w kierunku ul. Lendziona . Dalszy przebieg zakłada połączenie się z istniejącym fragmentem przy torach kolejowych, a następnie skierowanie istniejącym układem do działającego już węzła wodnego wokół Galerii Metropolia (w podziemiach galerii przewidziano zbiornik retencyjny).
Oprócz Strzyży dla rozbudowy niezbędne będzie wyburzenie istniejącego biurowca Hydrobudowy, należącego także do właściciela galerii. Wcześniej, w 2013 r., dokonano z miastem wymiany potrzebnego pod rozbudowę terenu na mieszkania.
- Wniosek na rozbiórkę tego budynku Urząd Miejski wydał 2 listopada 2015 r. Obecnie nie wpłynął jeszcze wniosek na rozbudowę Galerii Bałtyckiej - informuje Dariusz Wołodźko z Referatu Prasowego Urzędu Miejskiego.
Wstępny harmonogram zakłada, że prace budowlane ruszą jesienią przyszłego roku (czyli 10 lat po uruchomieniu galerii), a otwarcie dla klientów nastąpić ma na wiosnę 2019 r.
Widok z żurawia budowlanego na Galerii Metropolia, skąd widać także Galerię Bałtycką. Materiał z 2013 r.
Miejsca
Opinie (387) ponad 10 zablokowanych
-
2016-04-15 18:01
Więcej galerii, więcj lidlów i biedronek !!!! (27)
Więcej, więcej, więcej
Totalny materializm- 723 40
-
2016-04-15 18:28
(8)
Organizacji konsumpcji, ja bym określił...
- 14 3
-
2016-04-15 18:39
konsumpcji konsumentów (7)
- 17 3
-
2016-04-15 21:02
(6)
Czyli kanibalizm w czystej postaci...
- 16 3
-
2016-04-15 21:09
Tak wszyscy placza ze za duzo tych galerii (2)
Nawet tutaj glosuja, ze nie chca, ale rzeczywistosc jest inna - w Galerii Baltyckiej pelno ludzi przez caly tydzien, parkingi zapchane, kto tam przyjezdza? Duchy?
- 45 7
-
2016-04-15 22:50
(1)
Większość łazi żeby pooglądać
- 15 9
-
2016-04-16 06:54
I co Ci w tym przeszkadza? Już lepiej niech sobie chodzą niż mają siedzieć i narzekać na forach.
- 8 5
-
2016-04-15 22:02
(2)
Mieć czy być?
Pytanie ciągle aktualne- 13 1
-
2016-04-16 00:05
(1)
Żeby być trzeba mieć.
- 12 9
-
2016-04-17 11:03
no i ...
żeby mieć to trzeba być
- 1 0
-
2016-04-15 18:55
jak nie lubisz materializmu to nie uzywaj komputera ! wywal komputer to zobaczymy czy to zrobisz ) (3)
ciekawe czy ty mieszkasz skromnie w chacie krytej sloma i zywisz sie korzonkami ? bo gadac to kazdy umie lecz zyc jak piszesz to watpie abys potrafil. Pozdro
- 24 51
-
2016-04-15 18:58
puzdro
i nie wracaj.
- 8 4
-
2016-04-15 20:31
on nie jest materlialistą bo kupuje na aledrogo nie w galeriach (1)
się nie znasz to nie pisz :D
PS miał na myśli konsumpcjonizm ale chciał zmylić nas mniej inteligentnych- 8 2
-
2016-04-15 22:20
na allegro jest od cholery podróbek
powodzenia
- 2 4
-
2016-04-15 18:59
I tak na jedną galerię przypada 20 kościołów
- 30 18
-
2016-04-15 19:42
(2)
materialny totalitaryzm!
- 8 3
-
2016-04-15 20:00
materialny, totalny konsumpcjonizm
- 11 1
-
2016-04-15 20:27
dobre
- 3 1
-
2016-04-15 20:30
Więcej WSZYSTKIEGO !!!!!!
- 8 1
-
2016-04-15 22:24
Nie troluj, rynek sam się wyreguluje
Tu się podniecasz a potem polujesz na promcje hehehe
- 8 3
-
2016-04-15 22:31
jak rozumiem wolałbyś nosić dres z bazaru, klapki kubota, tanie piwo, kawał kiełbasy, meczyk i disco polo.
- 9 11
-
2016-04-16 08:48
no tak, bo co, lepiej na rynku od ruskich kupować, nie?
- 2 2
-
2016-04-17 01:04
konsumpcjonizm i debilizm
- 2 0
-
2016-04-17 14:31
Ulica Lendziona Wysepka- koszmar naprzeciwko GB
Zajmijcie się wyspą na Lendziona- nie widzicie w jakich warunkach ludzie tam mieszkają- centrum Wrzeszcza- SKANDAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 2 1
-
2016-04-17 14:39
WYSPA NA LENDZIONA
popieram ! ZAMIAST ROZBUDOWY GALERII REWITALIZACJA WYSPY NA PRZECIWKO GALERII- MACIE MÓJ GŁOS !
- 2 1
-
2016-04-18 13:36
Przełożenie potoku - to jawne działanie na szkodę sąsiadów
Przełożenie potoku - to jawne działanie na szkodę sąsiadów. Jaki urząd kiedykolwiek może na to wyrażić zgodę ????
- 0 1
-
2016-04-18 15:53
Nie porównuj galerii do lidli i biedronek gdzie robisz zakupy
- 0 2
-
2016-04-19 14:51
Galeria
Wiecej to za malo muso byc ich milon w gdansku zeby potem zburzali haha porąb..alo ich ;/
- 1 0
-
2016-04-15 18:05
(5)
Wincyj!
- 282 16
-
2016-04-15 19:47
ta niech z manhatanem sie polacza jeszcze i w strone lidla niech sie rozbuduja
A co...
- 27 1
-
2016-04-15 21:09
więcej kościołów
trzeba mieć co robić w niedzielę- 4 12
-
2016-04-17 08:50
Życzę im wszystkiego najgorszego.... (1)
A będą ram jakieś kible bo w dzisiejszej galerii bandyckiej nawet odlać nie można się bez kolejki. Widać, že mają klientów gdzieś. Mam nadzieję że z czasem zbankrutują.
- 3 2
-
2016-04-17 14:28
Jak było w kościele?
- 0 1
-
2016-04-21 14:26
A może najpierw zobligować inwestora do działań w kierunku upłynnienia ruchu? Np. przebudowa/rozbudowa dróg dojazdowych do tego molocha?
- 1 0
-
2016-04-15 18:06
(23)
Kapitalizm... są sklepy, ale dla dorobkiewiczów. 90% społecznstwa 2x ogląda wydana kazda złotówkę . Gdzie są państwowe obiekty ? Wszystko wyprzedali razem z firmami (saur,gpec itd.). Niemcy i cala zachodnia Europa na czele z tuskiem mają nas w garsci
- 275 192
-
2016-04-15 18:16
Chyba maja nas w d.pie (2)
Jw
- 37 5
-
2016-04-15 18:34
też.
- 26 2
-
2016-04-15 18:34
Tez
- 14 2
-
2016-04-15 19:22
Nie klam kolego ! Nasze firmy otwieraja sklepy w calej UE i ty tez masz takiego prawo. (5)
Nasze firmy odziezowe maja sklepy w Berlinie, Londynie itd . Nasz eksport do Niemiec jest na plusie juz od 4 lat i NIemcy coraz wiecej kupuja naszych towarow i to juz sa zyski w miliardach euro . Nasze firmy produkujace pociagi maja kontrakty i zamowienia z Niemiec i calej UE . Polskie tramwaje tez chca kupowac w UE . Nasza zywnosc jest w wiele, wielu sklepach w UE i calej Azji. Moge ci jako ciekawostke napisac ze nasze Polskie cukierki bodaj Michalki kosztuja ok 100 zl za 1 kg . w Azji !.... Raczej to nasz rzad tworzy nadmierne podatki i obciazenia oraz ustawy niszczace nasze firmy a nie UE .
- 57 18
-
2016-04-15 19:27
nie jestem twoim kolegą. (4)
- 12 39
-
2016-04-15 19:37
nie moglbys nawet byc moim kolega gdyz masz depresje , frustracje i negatywne mysli ) !. (3)
Ja widze pozytywy a ty tkwisz w zascianku i marazmie . Pozdro
- 38 16
-
2016-04-15 19:48
spadaj cieniasie
- 7 34
-
2016-04-16 01:42
...to zwykły rasizm! (1)
tak alienować kogoś z powodu depresji, frustracji i negatywnych myśli!
- 8 6
-
2016-04-16 17:44
Wszyscy jesteście gupki.
- 3 3
-
2016-04-15 19:45
(1)
Naprawdę sądzisz, że codziennie te 10 % wywozi pełne wózki ze sklepów. Gdzie byłeś jak inni chodzili do szkoły ?
- 22 7
-
2016-04-15 19:48
... w galerii;)
- 29 3
-
2016-04-15 22:26
pisz za siebie. trzeba było się uczyć, a nie teraz łopatę trzymasz za 1200 zł netto a chcesz 4 tys. zł za kopanie rowu.
- 11 13
-
2016-04-15 22:53
(2)
Idź i kup niemiecki Bank. Czy ktos CI broni?
I wolę być w garści Europy niz Rosji.
Polacy nic nie potrafią utrzymać w we własnej, czego dowody mamy od 966 roku.- 23 9
-
2016-04-16 01:44
A ja nie chcę być w niczyjej garści! (1)
- 13 4
-
2016-04-16 09:57
Ja też, ale do tego trzeba mądrego narodu. A tu klops.
- 11 3
-
2016-04-15 23:09
Obiekty czego?
Co bylo panstwowe zdazylo juz upasc. Zostalo kilka reliktow, ktore ma zbyt wojownicze zwiazki zawodowe i politycy boja sie ich dotknac, albo sa takim swietnym interesem, ze nie trzeba dobrze zarzadzac (energetyka chocby).
- 14 7
-
2016-04-15 23:29
(1)
no Twoja wizja mnie przeraziła....jaki jest Twój koncept na zycie, czyli jak ma byc?
- 3 5
-
2016-04-16 17:47
Moim zdaniem powinno być dobrze. Bo to nic nie daje jak jest źle. Taka jest moja koncepcja.
- 1 2
-
2016-04-16 01:37
"państwowe obiekty"...matko! cóż za tęskonota za czasami słusznie minionymi...
- 13 9
-
2016-04-16 10:57
to wszystko wina PO
- 7 7
-
2016-04-16 12:12
Saur jest francuski
- 4 1
-
2016-04-16 13:00
Zarabiaj, kto ci przeszkadza?
- 4 1
-
2016-04-16 17:24
Ale bredzisz.
- 1 1
-
2016-04-15 18:08
(10)
Za trzy lata Polska mistrzem świata a tak na serio to NIE ROZUMIEM fenomenu powiększania i stawiania nowych centrów handlowych.
- 333 18
-
2016-04-15 18:10
Mafia (2)
Pierze brudna kase
- 34 9
-
2016-04-15 18:13
(1)
Ale przecież te centra to w łapach chyba Belgów czy Francuzów? Nie sądze by tam były większe mafie jak u nas heeh.
- 11 7
-
2016-04-16 11:59
płacze belgia, płacze francja - tak się kończy tolerancja !
- 6 2
-
2016-04-15 18:22
fajnie (2)
będzie więcej galerianek :)
- 25 6
-
2016-04-15 18:34
dokladnie (1)
degustatorze brudnych torebek.
- 4 6
-
2016-04-16 21:51
Aj tam zakładasz nową reklamówkę i nie ma problemu.
- 1 1
-
2016-04-15 22:36
Kasa, misiu, kasa. Kasa zarobiona , kasa wydana. po prostu -> K.A.S.A !!!
- 3 2
-
2016-04-15 22:56
Zadaj sobie to pytanie podczas kolejnych zakupów w galerii handlowej, może zrozumiesz. Swiat jest pełen niespodzianek....
- 3 0
-
2016-04-15 23:31
pewnie kase przynosi, proste, kto by budował za miliony takie molochy? ot co...także wyluzuj koles...
- 3 0
-
2016-04-16 02:04
Tym bardziej, że w oficjalnych rozrachunkach sklepy generują "straty". Jeśli tracą tak wiele będąc na naszym rynku to wyp... tam, skąd przyszły.
- 6 1
-
2016-04-15 18:08
nie marketom (14)
Przykład budowy Galerii to niegospodarność miasta.Jak można dopuścić aby po wybudowaniu galerii Manhatan przez rodzimych kupców zezwolić na wpuszczenie obcego kapitału, który zabił handel i zniszczył to nasz rodzimy.Takie rzeczy tylko w Polsce ,a Gdańsk jest najlepszym przykładem jak ogromny potencjał miasta można zdławić.
- 317 83
-
2016-04-15 18:29
A pokaż przepis, że nie mozna wpuścić "obcego kapitału" (12)
Poza tym, to jaki obcy? Re-Reserved jest polski i sto innych marek, co brzmią obco, by snoby kupowały. I kupują. A ludzie mają pracę. A handel rodzinny jakby był dobry, to by się utrzymał. A za chińskie gacie dziękuję.
- 40 20
-
2016-04-15 18:35
(7)
nie ma takich przepisów ale to normalne że każdy pilnuje swojego podwórka , tzn u nas to się nazywa chory nacjonalizm w dobie "niewidzialnej ręki rynku", u germanów już ten sam nacjonalizm jest zupełnie zdrowy a wręcz normalny :)
- 31 19
-
2016-04-15 19:48
(5)
Naprawdę tęsknisz do PRL ? Albo jesteś głupi albo nieudacznikiem.
- 16 24
-
2016-04-15 23:04
(1)
nie tęsknie za PRL - bo nie mogę, nie było mnie w tych czasach na świecie. Pisząc że," każdy pilnuje swojego podwórka" miałam na myśli ułatwianie polskim przedsiębiorcą życia w tym kraju a nie obcym, ulgi podatkowe przede wszystkim dla rodzimych firm, które płacą podatki tutaj i nie wywożą dywidendy za granicę. Polacy nie są idiotami, jak się wszystkim wydaje, ale na jałowiej glebie nic nie urośnie tym bardziej jak się tylko chwasty nawozi.
- 19 10
-
2016-04-16 09:24
no to kupuj w polskich sklepach. Żaden problem. Marek wiele, jakość taka sama co zachodnia.
- 8 2
-
2016-04-16 09:22
(1)
typowy bełkot dbanie o swoje interesy to PRL jak zawsze śpiewka internacjonalistycznej hołoty W Niemczech są ograniczenia dla obcego kapitału w wielu sektorach i nikogo to nie dziwi
- 15 2
-
2016-04-16 09:44
zgadza się, dlatego ich stocznie działają, nasze nie.
o to właśnie chodziło m.in. Niemcom. zrobić z Polaków niewolników.
- 15 7
-
2016-04-16 11:05
Szkoda,
że niczego nie zrozumiałeś z wypowiedzi kolegi, młodzieńcze!
- 2 1
-
2016-04-15 23:10
Nie kupuj w GB i po problemie
Jak widac jednak jest wiele gawiedzi, ktora lubi takie "atrakcje".
- 8 0
-
2016-04-15 21:53
Reserved jest polski - hahahahaha (2)
- 4 24
-
2016-04-16 11:33
Wikipedia
polska sieć odzieżowa mająca siedzibę w Gdańsku, założona przez Marka Piechockiego i Jerzego Lubiańca. Prowadzona jest przez spółkę LPP S.A. Właśnie pod jej szyldem (sklepy LPP) działały pierwsze sklepy firmy, które następnie zostały zastąpione przez sklepy Reserved. Powstały także nowe sklepy z odzieżą dla młodzieży (Cropp Town) i dzieci (Re-Kids).
Aktualnie LPP posiada 146 sklepów Reserved w Polsce, o łącznej powierzchni 102 000 m², umiejscowionych w dużych centrach handlowych. Firma uruchomiła swój pierwszy zagraniczny sklep w lutym 2002 roku w Tallinnie. Obecnie poza granicami Polski znajduje się 97 salonów o łącznej powierzchni 90 000 m². Poza Estonią Reserved działa na Litwie, Łotwie, Ukrainie, Rosji, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, Węgrzech, Chorwacji, Niemczech, Egipcie, Katarze i Zjednoczonych Emiratach Arabskich- 14 1
-
2016-04-16 11:35
i z czego rżysz?
z wlasnej ignorancji i glupoty
- 8 1
-
2016-04-16 02:05
Andrzej, jesteś niepełnosprawny umysłowo? Jeśli nie, zastanów się chwilkę. Gadasz jak potłuczony!
- 0 2
-
2016-04-15 20:34
ja tam wolę zimą w galerii kupować niż tyłek odmrażać
na złość innym ale kto co lubi... jak już to znaczenie ma pochodzenie produktu i czy firma jest uczciwa a nie czy mają stoisko w galerii handlowej
- 12 7
-
2016-04-15 18:10
Trudno co zrobić. (6)
- 26 35
-
2016-04-15 18:11
Nic nie zrobisz - wiesz jak jest , taki mamy klimat
- 10 8
-
2016-04-15 18:32
Można zrobić. (2)
Robić zakupy w innych sklepach puszczając galerie z torbami. Niestety te same osoby, które krytykują rozbudowę galerii, robią w nich zakupy, bo tam wszystko jest na miejscu! A nie chce się łazić po całym mieście w poszukiwaniu różnych sklepów. I koło się zamyka.
- 17 2
-
2016-04-15 20:06
Dorzuć jeszcze producentów samochodów, komputerów, telefonów komórkowych itp. Ich też puść z torbami. Pamiętaj, tylko małe jednoosobowe firmy rodzinne mają przyszłość.
- 4 3
-
2016-04-16 02:07
Nie jestem w stanie zrozumieć, bo co to znaczy w jednym miejscu. Raz kupię tu raz ówdzie, zaznaczam że i pracuje sporo.
- 0 1
-
2016-04-16 11:32
porąbańcy (1)
Zamienić cały Wrzeszcz w Galerię. Galerii co raz więcej a głupiego przejścia dla pieszych obok nich nie można wykonać. Postawcie sobie galerię na Urzędzie Miejskim. Będziecie mieli bliżej a głupota nie wyleje się na cały Gdańsk.
- 4 0
-
2016-04-19 16:12
nareszcie sensowny komentarz
Wokół syf kiła i mogiła, brak regulacji świateł, przejść dla pieszych i bezpiecznych ścieżek rowerowych, 200 m dalej obszcz*ny dworzec, perony ciemne jak bunkry, wszędzie beton i kostka. A w środku tego syfu piękny, wielki i nowiutki pałac "stylowej" konsumpcji.
- 0 0
-
2016-04-15 18:10
Większa to może i będzie, ale ... (5)
... ładniejsza przez to się nie stanie.
- 168 17
-
2016-04-15 19:34
kolega z ormo ? rozumiem bol D. (3)
rozumiem ze kolega wolal PRL , szare brudne kamienice rozlatujace sie i paleczke przy pasie .Co ? byly czasy co jak jedna buda z warzywami stala w polu . No niestety kolego czas medale do pudelka wlozyc a plaszcz ormo do szafy )
- 10 17
-
2016-04-15 20:34
kolega spod celi
- 2 3
-
2016-04-16 07:49
nie. kolega po prostu ... (1)
... potrafi odróżnić dobrą architekturę od kiczu.
i do tego potrafi nie opluwać rozmówców, bo ... nie pobierał lekcji w ORMO na przykład.- 10 2
-
2016-04-16 09:53
Właściwie to masz rację
... w obu punktach.
- 4 0
-
2016-04-20 09:26
Chodzi o to, żeby GM nie wygrało
Generalnie ludzie to lenie takie jak ja i nie chce im się daleko chodzić.
Dzięki temu nowa GM nie zgarnie aż tylu klientów ze względu na dostępność bezpośrednio z kolejki.
Po rozbudowie odległość dla leniuchów jest podobna.
Poza tym może i przyniesie to korzyść dla klientów jak nie dojdzie do kartelu pomiędzy GM a GB (zmowy dostawców zresztą zakazanej prawem). Jak będzie kartel, to potencjalne korzyści rynkowe przejmie GM i GM jako konkurencja do Gdyńskiego Klifu.
Do Manhattanu daleko na pieszo i między innymi dlatego jest mniej klientów.
Może twórcy rozbudowy by pomyśleli co zrobić z nadmiarem chałasu, bo jest bardzo uciążliwy, przynajmniej dla takiego lenia i nieroba jak ja.- 0 0
-
2016-04-15 18:12
Wszystkie te galerie wyglądają dokładnie tak samo. (3)
wszędzie te same sklepy i ten sam blichtr. W tym wypadku jeden koszmarek tuż obok drugiego. Jaki to ma sens?
- 311 24
-
2016-04-15 18:36
zapytaj te dzikie tłumy w dziale z fast foodem - gdyby to nie zarabiało nikt by tego nie powiększał - a jak zarabia to jednak ktoś tam zostawia ciężki szmal.
- 31 6
-
2016-04-15 20:19
Finansowy. Właściciele galerii wiedzą co robią.
- 7 1
-
2016-04-18 15:54
BlichtrXDDD Chytba blichtru nie widziałeś/aś
- 0 1
-
2016-04-15 18:12
(3)
galleria baltycka to ogrzewalnia dla bezdomnych
- 194 18
-
2016-04-15 18:21
ogrzewalnia dla bezdomnych i kibelek
- 36 4
-
2016-04-15 18:40
można się za frajer sprukać
ewentualnie zeta zostawić babci, ale tylko gdy dziewczyna widzi.
- 16 1
-
2016-04-16 17:23
i dla tych co mieszkania i samochody na kredyt wzięli
- 3 0
-
2016-04-15 18:12
Wyburzyć,zaorać,zrobic park (8)
Jakie to byloby piekne!!! I Lidla tam w centrum zaorac. Mało tych galerii??? Zadławiliscie ten Wrzeszcze,klaustrofobia totalna...
- 305 43
-
2016-04-15 18:27
- A z czego będziemy forsę ciągnąć? (4)
- zapytali chórem miejscy urzędnicy. - Bądź pan człowiek, z parku zysku nie ma...
- 53 9
-
2016-04-15 20:16
(2)
Przecież nikt Cię Wiewiórko w mieście na siłę nie trzyma. W lesie zawsze życie było tańsze. Niełatwo było zdobyć prawa miejskie, ale od zawsze ludzi do miast ciągnęło. Biegnij Wiewiórko do małych miasteczek, biegnij przez wsie i ostrzegaj niemądrych przed złymi miastami, gdzie czekają na nich jeszcze gorsi urzędnicy :)
- 16 28
-
2016-04-15 20:30
bystrzacha! błysnął
jego 5 minut
- 11 4
-
2016-04-15 20:39
Zaprawdę powiadam Tobie...
... nie zadzieraj z parkową wiewiórką, Max ;D
https://www.youtube.com/watch?v=yQ35zawvdWs- 9 3
-
2016-04-15 23:13
Jest roznica w tym, zeby rozbydowywac wielki klocek dalej degradujacy te czesc Wrzeszcza
Widac po Garnizonie czy Wajdeloty, ze ludzie chca wiecej miasta w miescie. Miastem wielki hangar (chocby i ladnie zbudowany) nie jest.
Jednak czy park jest tam potrzebny? Odpowiednia przestrzen publiczna tak. Nie musi byc to jednak parking. Moze byc deptak z jakims skwerem obok, czy mala architektura i zielenia miejska.
Park nie zawsze sprawia, ze teren jest lepszy. To trudniejsze.- 8 4
-
2016-04-15 22:05
Tak - zrobiC !
Najlepiej zrobiC w centrum Wrzeszcza jezioro a przy nim dużą plażę (no taką piaszczystą pustynię). Wówczas minie klaustrofobia a zacznie się fobia na orkę.
A jak się wszystko da zaoraC to bedzie piekne to Wrzeszcze.
Dziś w "Wyborczej" jest test dla trzecioklasistów. Zajrzyj.- 9 7
-
2016-04-16 13:17
A w parkach żule z piwem, niestety (1)
Mało kto umie korzystać z parków jak w Londynie np.
- 4 5
-
2016-04-17 00:05
widać znawca parków w Londynie się znalazł
W Londynie to masz masę meneli i żuli i zazwyczaj są to Polacy
- 4 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.